Què són les galetes

Com fem servir les galetes

Desactivació de galetes

Les galetes que posem

• Galetes relacionades amb formularis. Quan envieu dades a través d’un formulari com els que es troben a les pàgines de contacte o als formularis de comentaris, és possible que s’estableixin galetes per recordar les vostres dades d’usuari per a correspondència futura.
  • Galetes de preferències del lloc. Per oferir-vos una gran experiència en aquest lloc, oferim la funcionalitat per establir les vostres preferències sobre com funciona aquest lloc quan l’utilitzeu. Per recordar les vostres preferències, hem d’establir galetes perquè aquesta informació es pugui trucar sempre que interactueu amb una pàgina es vegi afectada per les vostres preferències.

Galetes de tercers

En alguns casos especials també fem servir galetes proporcionades per tercers de confiança. La secció següent detalla quines galetes de tercers podeu trobar a través d’aquest lloc.

• Aquest lloc utilitza Google Analytics, que és una de les solucions d’anàlisi més esteses i de confiança al web per ajudar-nos a entendre com feu servir el lloc i les maneres en què podem millorar la vostra experiència. Aquestes galetes poden fer un seguiment de coses com ara el temps que passeu al lloc i les pàgines que visiteu perquè puguem continuar produint contingut atractiu. Per obtenir més informació sobre les galetes de Google Analytics, consulteu la pàgina oficial de Google Analytics.
  • De tant en tant provem noves funcions i fem canvis subtils a la manera en què es publica el lloc. Quan encara estem provant noves funcions, aquestes galetes es poden utilitzar per assegurar-vos que rebeu una experiència coherent mentre esteu al lloc, alhora que ens assegurem que entenem quines optimitzacions agraeixen més els nostres usuaris.
  • També fem servir botons de xarxes socials i/o complements en aquest lloc que us permeten connectar-vos amb la vostra xarxa social de diverses maneres. Perquè funcionin els següents llocs de xarxes socials, inclosos; {Lista les xarxes socials les funcions de les quals heu integrat amb el vostre lloc?:12}, establirà galetes a través del nostre lloc que es poden utilitzar per millorar el vostre perfil al seu lloc o contribuir a les dades que tenen per a diferents finalitats descrites a les seves respectives privadesa. polítiques.

Més informació

Esperem que això us hagi aclarit coses i, com s’ha esmentat anteriorment, si hi ha alguna cosa que no esteu segur de si necessiteu o no, normalment és més segur deixar les galetes habilitades en cas que interactuïn amb alguna de les funcions que utilitzeu. el nostre lloc.

No obstant això, si encara esteu buscant més informació, podeu contactar amb nosaltres mitjançant un dels nostres mètodes de contacte preferits:

• Correu electrònic: escola@escolaemergents.com