Ana Zomeño

PROFESSORA DE COMBO TRADI

Ana Zomeño és una cantant, guitarrista i compositora valenciana emergent amb 3 treballs discogràfics i nombrosos concerts celebrats arreu del País Valencià i del territori nacional e internacional. La seva música cantada en castellà i valencià està travessada per diferents gèneres musicals, la cançó d’autor llatinoamericana i abraçant sempre l’univers sonor del jazz i el folk.

Comença a estudiar mùsica als 10 anys rebent classes de guitarra i bateria, forma part d’un cor i aprèn de forma autodidacta a acompanyar-se amb la guitarra mentres canta. Va estudiar cant modern amb figures con Eva Romero, Ester Andújar o Paula Almendro (Doña Manteca) i guitarra jazz a l’escola Sedajazz amb Carlos Medina. Complementa els seus estudis al Grau de Mùsica de la Universitat Internacional de la Rioja.

D’altra banda destaca la seva vessant a la docència com a professora de guitarra, iniciaciò al cant i Mùsica Creativa (3 a 6 anys) a Sedajazz, amb qui va participar en el projecte Los Cuentos de Sedajazz com a coautora i part de l’equip creador del mètode docent.

Ana serà una de les professores del combo Tradi, un espai on els alumnes podran familiaritzar-se amb diverses variants del folk, la cançó d’autor o les músiques tradicionals.