Miki Garcia

PROFESSOR DEL COMBO ELÈCTRIC

Als 8 anys el seu iaio, que va ser trombonista de jove, el va apuntar al conservatori i encara que el xiquet volia trompeta, al trombó va acabar.

Des d’aquell moment no ha fet més que créixer amb la música, començant amb música clàssica però especialitzant-se en música moderna, realitzant els estudis superiors a l’Escola Superior de Música de Catalunya i amb gran quantitat d’experiència a les esquenes en ensenyament, musicals , jazz, tv i gires per tot arreu amb grups com Tashkenti, Auxili o Manel Fuentes.

Miki serà un altre dels professors del combo Elèctric, a banda, s’estrena enguany com a director de la Big Band, un nou projecte de l’escola Emergents paral·lel a la banda o donar ales a la creativitat i l’experimentaciól.