Carla Almeria

Diria que he crescut entre bambolines de teatre i concerts, perquè ma tia era actriu, i el meu pare i el meu iaio, músics. Vaig veure la meua primera obra de teatre, amb un mes de vida. Sempre havia cantat, ballat i actuat a casa de manera intuïtiva i per al meu públic favorit: els meus iaios. I havia aprofitat festivals i playbacks, per gaudir de l’escenari. Però tenia pànic escènic. Així que vaig tardar un poc a enfilar el que volia fer de veritat. Però des dels vuit anys, vaig anar formant-me en diverses disciplines: flauta travessera, cor, batucada, claqué, ukelele, castanyoles, entre altres.

Uns anys després, amb boniques coincidències a l’escola on estudiava teatre de persones que em van guiar molt bé i després d’haver vist més de 5 vegades el musical dels Miserables, vaig decidir que volia dedicar-me al Teatre Musical. I així, en 2021 em vaig graduar en Comèdia Musical a l’escola Coco Comin, a Barcelona.

Ara, estudie segon any a l’Escola d’Art Dramàtic de València, per especialitzar-me en la Interpretació Textual. Compaginant els estudis amb treball al teatre i a les aules com a professora de Teatre Musical.

Treballs:

Nadal a casa els Cupiello (Teatre Micalet)
Ser o no ser
(Russafa Escènica, CIA Cent i la mare)
Ombres al Maestrat
(CIA Cent i la mare)