Fèlix Cortés

COORDINADOR

Fèlix Cortés, nascut a Ontinyent el 1991, realitza la seua formació musical des de ben menut a l’escola Ad Libitum i al Conservatori Professional de Música d’Ontinyent cursant el Grau Mitjà amb l’Oboè, instrument amb el que forma part de la Banda Simfònica “Tot Per la Música” i amb l’Orquestra “Atrivm” durant quasi 10 anys.

L’any 2006, espentat per una necessitat d’evolució musical, comença a tocar la guitarra amb el professor Camilo González i dos anys més tard entra a formar part del grup Auxili on comença a posar en pràctica els seus coneixements de composició, harmonia i escriptura. Amb quasi 15 anys d’experiència al grup i més de 300 concerts a les esquenes, ha participat en la composició, gravació i edició de quatre discs d’estudi: “Dolç Atac”(2013), “Instants Cremant”(2016), “Tresors”(2018) i “Guaret” (2022).

També ha format part de l’equip de producció audiovisual dels videoclips gravats per la banda.

Es este sentit, Fèlix comença amb el món de la producció al 2008 a l’assamblea de joves Meruts, on forma part de l’organització de dos dels festivals amb més recorregut de les comarques centrals durant la dècada passada, el Meruts Festival i el Festival Diània. A partir d’ahí s’endinsa en el món de la producció de la mà de Cercavila participant de produccions d’esdeveniments i festivals com el Festivern, el Feretes i Cançonetes o produccions per a la televisió pública. Després de dos edicions com a professor a Emergents, enguany es farà càrrec de la coordinació de l’Escola i de l’organització del projecte.