Miguel Garcia

PROFESSOR DE COMBO JAZZ · TROMBÓ

Miquel García Sarrió va nàixer a una família de músics, iniciant els estudis de trombó amb 8 anys i finalitzant els seus estudis musicals superiors a l’Escola Superior de Música de Catalunya, passant abans pels conservatoris d’Albaida i Ontinyent .

Miquel ha gravat més de 20 discos, on també ha creat composicions, arranjaments i gravat solos de diferents estils; pop, rock, jazz, llatina, clàssica, mestissatge…

També ha participat en diferents seminaris internacionals de jazz, on ha tingut mestres tant il·lustres com Perico Sambeat, Toni Belenguer, Carlos Martin i Mike Philip Mossman entre altres.

Encara que abraça i estima l’ensenyament musical, sent mestre de l’escola Joventuts Musicals de la Vall d’Albaida i titulat com a mestre de secundaria, ell es considera un músic de directe, una prova és la gran quantitat de bandes, espectacles i concerts en els que ha participat, destacant el musical Chicago (Barcelona) o bandes com Sedajazz Big Band, l’ESMUC jazz project, la banda valenciana Auxili i la Springsteam Band amb el famós presentador televisiu Manel Fuentes. Hi ha que sumar també gran quantitat de col·laboracions a moltes formacions tant de música moderna com simfònica.

En definitiva Miquel és un amant a l’hora d’interpretar i transmetre la música viva i en directe, on el gaudir siga instantani i sobretot recíproc entre musics i oients.