Pau Barberà

PROFESSOR DE COMBO TRADI

Pau Barberà és un gran exemple de com la música al final sempre s’obri camí, trompista als seus inicis, la seua vida musical va canviar quan l’acordió diatònic li va caure a les mans i va trobar l’instrument amb el que expressar tota la música que portava dins.

Graduat a l’ESMUC, Pau és un dels acordionistes amb més experiència i qualitat del País Valencià, tocant en projectes personals com Tashkenti, La Trocamba Matanusca o Sons d’Embat, i col·laborant en altres com Auxili, la Raíz, La Gossa Sorda, EL Diluvi, Xavi Sarrià, etc.

Pau serà per segón any consecutiu a l’escola un dels profes del combo Tradi, un espai on els alumnes exploraran noves formes de tocar i enfocar músiques i ritmes populars mediterranis, ja siga interpretant, improvisant o acompanyant amb instruments de percussió tradicionals.