Toni Fort

PROFESSOR DE COMBO TRADI

Amb 8 anyets es va apuntar a la banda de Beniopa (Gandia) i va elegir el saxo perquè volia tocar la cançó de la Pantera Rosa.

Uns anys després va estudiar a la nostra escola del Grau i va començar la carrera de saxo a l’Escola Superior de Musica de Catalunya on descobreix músiques tradicionals i “del món”.

Hui és saxo del grup Zoo, però ha passat per bandes com Xaluq, Marala i col·laborat amb bandes com Auxili, Obrint Pas, Txarango o La raiz.

Toni és un dels professors del Combo Tradi, un espai on farem un viatge per alguns dels ritmes i músiques populars mediterrànies, siga interpretant, improvisant o inclús acompanyant amb instruments de percussió tradicionals. Un lloc per a combinar tradició i modernitat.